مبلمان

پارچه مبلی شانل چیست ؟

پارچه مبلی شانل

پارچه مبلی شانل چیست ؟

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب انواع مبل ها توجه به نوع پارچه به کاررفته در ساخت مبل می باشد ؛ پارچه های مبلی انواع مختلفی دارند و برای انتخاب بهترین پارچه باید به نکاتی از جمله کیفیت و لطافت پارچه توجه نمود ؛ از جمله این منسوجات پارچه مبلی شانل است این پارچه حالت مخمل داشته و دارای بافتی نرم و ظریف و گرم است علاوه بر تولید مبل از این پارچه برای دوخت لباس های مناسب فصل سرد , پرده , کوسن , و روفرشی و…  استفاده می شود . شرکت آیاز مبل تولید کننده انواع مبل تختخوابشو با بکارگیری از بهترین یراق  و پارچه در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش تختخوابشو مورد نظر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • پارچه مبلی شانل و ویژگی های آن
  • انواع پارچه های مبلی شانل
  • تفاوت پارچه شانل مبلی با مخمل چیست ؟
  • نحوه نگهداری از مبلمان با پارچه شانل
  • پارچه های شانل چه قیمت اند ؟
پارچه مبلی شانل

پارچه مبلی شانل و ویژگی های آن

پارچه شانل از انواع پارچه های مبلی بوده که بافتی نرم و براق دارد ؛ این پارچه از نخ طبیعی ابریشم , پنبه و یا نخ های مصنوعی ( مانند رازیون , الفین و اکریلیک ) بافته می شود , این پارچه برای تولید لباس های بیرونی پاییزه و زمستان , پرده , کوسن و..  مناسب است ؛ این پارچه در دو نوع ساده و طرح دار بوده و اینکه این پارچه نرم پشت و رو ندارد و هر دو روی پارچه را پرزهای ظریفی پوشانده که به ظاهر آن زیبایی می بخشند و از طرفی از هر دو طرف آن می توان استفاده کرد ؛از دیگر ویژگی های این پارچه می توان موراد زیر را نام برد .

  • نرمی و لطافت بالا
  • ظاهری زیبا
  • دوام بالا
  • ایستایی مطلوب
  • چروک پذیری کم و عدم نیاز به اتو

انواع پارچه های مبلی شانل

پارچه های مبلی شانل ساده :

پارچه مبلی شانل ساده , فاقد طرح اما دارای تنوع رنگی است از این نوع می توان برای تولید مبلمان کلاسیک یا راحتی استفاده کرد .

پارچه مبلی شانل طرح دار :

این نوع پارچه ها طرح های متنوع و زیبایی اعم از تصاویر گل و.. دارند و می تواند مبلمان شما را از سادگی و یکواختی درآورد ؛ برای مبلمان سلطنتی و لوکس از این نوع پارچه استفاده می شود .

پارچه های شانل طرح حصیری :

در این نوع پارچه ها طراحی ان به سبک حصیر است .

پارچه های شانل طرح چهارخانه :

در این مدل پارچه های شانل طرح چهارخانه  ریز و متوسط با رنگ بندی های مختلف دیده می شود.

پارچه مازراتی بهتره یا مسکو ؟

پارچه های شانل ترکی :

در حال حاضر کشور ما پارچه  شانل را در دو نوع ایرانی و ترک در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تفاوت این دو پارچه در کیفیت الیاف , تنوع رنگ ؛ طرح و قیمت آنهاست پارچه شانل ترکی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند ؛ یکی از بهترین برندهای ترکی این پارچه ایشیک قطیفه ترکیه است .

تفاوت پارچه مبلی شانل با مخمل چیست ؟

اکثر افراد تصور می کنند که پارچه مبلی شانل و مخمل با هم تفاوتی ندارند اما این تصور اشتباه است درست است که این دو پارچه از جهاتی شبیه به هم هستند اما کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند ؛ به عنوان مثال براقیت پارچه های شانل بیشتر از مخمل است ؛ پارچه های مخمل از یک طرف پرزداشته اما پارچه های شانل از دو طرف حالت کرکی دارد , ضخامت پارچه های شانل نسبت به مخمل بیشتر بوده و نیز حالت ارتجاعی مخمل بیشتر است از طرفی پارچه های مخمل زودتر کثیف شده و لکه میگیرند .

نحوه نگهداری از مبلمان با پارچه شانل

گفتیم که پارچه های شانل دیرتر کثیف می شوند با این حال در صورتی که نیاز به شست و شوی آن باشد می توان با مقداری شامپو و آب و یک دستمال ابری مبلمان را تمیز کرد .

پارچه های مبلی شانل چه قیمت اند ؟

پارچه های شانل دارای بافت و تراکم مناسب و دوام بالا هستند و نیزپارچه های مبلی که تراکم بافت بالاتری داشته آسیب دیدگی کمتر و ماندگاری بالایی دارند ؛ هنگام خرید پارچه های شانل به نوع ایرانی یا ترک بودن آن توجه کنید که از لحاظ تراکم و قیمت باهم فرق دارند به طور معمول قیمت پارچه های شانل ترک بیشتر از نوع ایرانی این محصول است .

لیست قیمت تختخوابشو دو نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *