مبلمان

ساختار صندلی تخوابشو بیمارستانی

صندلی بیمارستانی

صندلی تخت خواب شو بیمارستانی (صرفا جهت مطالعه)

فضای بیمارستان , فضایی است پر از استرس بوده که متأثر از احوال مراجعه کنندگان می باشد , در ابن مکان می توان صندلی تخت خواب شو بیمارستانی را مانند یک حلال دانست که موجب رفاه و آسایش همراه بیمار بوده می تواند فضا را برای پزشکان , پرستاران و بیماران همچنین همراهان آنها از این استرس دور کرده و زمینه درمان در فضایی بدون وجود تنش های عصبی را فراهم کند . آیاز مبل تولید کننده مبلمان تختخوابشو با طرح های روز کاناپه تخت خوابشو تک نفره ، دو نفره و سه نفره در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • صندلی تخت خواب شو بیمارستانی چیست ؟
  • مشخصات فنی صندلی های تخت خواب شو بیمارستان
  • ویژگی بهترین صندلی های تخت خواب شو بیمارستان
  • اهمیت استفاده از صندلی تخت خواب شو در بیمارستان
  • کاربرد صندلی های تخت خواب شو بیمارستانی
  • نحوه باز کردن صندلی تخت خواب شو بیمارستانی

قیمت تختخوابشو دو نفره چنده  ؟

صندلی بیمارستانی

صندلی تخت خواب شو بیمارستانی چیست ؟

صندلی تخت خواب شو بیمارستانی که با عنوان صندلی همراه نیز شناخته می شود نوعی صندلی بوده که قابلیت تاشدن را داشته و می توان آن را به صندلی تبدیل کرد و با باز کردن آن می توان از این محصول به عنوان تخت خواب برای استراحت همراه بیمار استفاده کرد .

مشخصات فنی صندلی های تخت خواب شو بیمارستان

بدنه صندلی تخت خواب شو از جنس پروفیل فلزی با روکش رنگ کوره ای است ؛ این صندلی دارای 6 چرخ بوده که 4 چرخ آن از جنس پلاستیک ژله ای است و کاربرد آن هنگام تبدیل صندلی به تخت است , دو چرخ دیگر که در عقب قرار دارد نقش جابه جایی صندلی را تأمین می کند که چرخ ها دارای اهرم برای قفل و باز کردن چرخ ها دارند , تشک های صندلی نیز از ابر مترکم و فشرده بوده و به گونه ای است که با خوابیدن روی آن فرد دچار کمر در نشود .

ویژگی بهترین صندلی های تخت خواب شو بیمارستان

  • برای جابه جایی آسان دارای چرخ هستند .
  • سبکی و حمل و نقل آسان است .
  • به راحتی باز و بسته می شوند .
  • قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن را دارند .
ویژگیهای تخت تاشو چیست  ؟

اهمیت استفاده از صندلی تخت خواب شو در بیمارستان

بارها مشاهده شده است که علاوه بر اینکه همراهان مریض در بیمارستان صندلی برای نشستن ندارند بلکه بیماران نیز برای استفاده از تخت های بیمارستانی در اولیت هستند و همین امر موجب شده تا در ذهن مراجعه کنندگان خاطره خوبی از فضای درمانی و بیمارستان وجود نداشته باشد و نیز رنج و علاوه بر رنج بیمار , خستگی و نارضایتی نیز به فرد تحمیل شود ؛ با تهیه و استفاده از این نوع صندلی دغدغه رفاهی بیمار و همراهان آن بر طرف می شود و علاوه بر اینکه هم به عنوان صندلی و هم به عنوان تخت استفاده می شوند فضای بسیار کمی را نیز اشغال کرده و عبور و مرور کادر پزشکی و تجهیزات راحت تر می شود .

کاربرد صندلی های تخت خواب شو بیمارستانی

کاربرد صندلی تخت خواب شو بیمارستانی تنها محدود به بیمارستان و مراکز درمانی نمی شود از این صندلی در دیگر مکان ها اعم از هتل ها ,بخش های نگهبانی در ساختمان های مسکونی و اداری , دفاتر کار و هر جایی که به محدودیت فضا همراه است استفاده شود .

نحوه باز کردن صندلی تخت خواب شو بیمارستانی

برای باز کردن صندلی تخت خواب شو چرخ دار , کافی است قسمت پایینی نشیمن را در حد چند ثانیه بلند و صندلی را رها کنید  به دلیل وجود چرخ صندلی خیلی راحت به تخت تبدیل می شود برای بستن آنها کافی است از کنار دسته تخت را به سمت بالا بکشید در این زمان با دست دیگر جلوی تخت به سمت تکیه گاه هل دهید و هنگامی که صدایی کوچکی آن تخت به صندلی تبدیل شده و ضامن قفل شده است .

تولید کننده تختخوابشو در تهران کجاست  ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *