مبلمان

تختخواب abs چیست ؟

تختخواب abs

تخت abs چیست ؟ ( صرفا جهت مطالعه )

تخت خواب ها از مهم ترین قطعه مبلمان در هر خانه محسوب می شوند و ما یک سوم از زندگی خود را در آن سپری می کنیم برای این امر می توان از یک قاعده استثنایی استفاده کرد ؛ اصل آسایش ان قاعده حکم می کند که پول خود را در جایی که وقت خود را صرف می کنید خرج کنید با مشاهده این موضوع که در تخت خواب وقت زیادی را می گذرانیم باید به راحتی , دوام و زیبایی تخت خواب توجه کنیم ,  تخت abs یا سرویس خواب پلیمری از جدید ترین سرویس خوابی است که در مدل های شیک و زیبا با استفاده از دستگاه های پیشرفته ساخته شده طول عمر بالایی نیز داشته و بسیار شیک و زیبا هستند برای آشنایی بیشتر با این سرویس خواب و ویژگی های آن با ما همراه باشید . آیاز مبل مجموعه تولیدی کاناپه های تختخوابشو  ، با نسل جدید تختخواب کمجا در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با اطلاعات مفیدی از تخت abs

  • آشنایی با پلیمر abs
  • چرا از سرویس خواب پلیمری استفاده کنیم ؟
  • معایب استفاده از سرویس خواب abs
  • اجزای سرویس خواب abs
  • قیمت سرویس خواب abs چند ؟
تختخواب abs

آشنایی باپلیمر abs

پلیمر abs یکی از انواع پلیمرهای ترموپلاستیک است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسب در درسته پر استفاده ترین پلیمرهای صنعت تزریق پلاستیک قرار میگیرد ؛ این پلیمر در واقع نوعی تری پلیمر است که از پلیمریزاسیون سه پلیمر به نام های استایرن , آکریلونیتریل و بوتادین به وجود آمده که هر کدام خاصیت های مختلف را به پلیمر می دهند , از ویژگی های این پلیمر می توان به مقاومت در برابر گرما , ضربه و سایش , سختی سطح , قابلیت ماشین کاری , مقاومت در برابر مواد شیمیایی , مقاومت کششی خوب و نیز قیمت مناسب اشاره کرد .

چرا از سرویس خواب پلیمری استفاده کنیم ؟

تخت abs و در کل سرویس خواب پلیمری مقاومت بالایی در برابر ضربات سنگین داشته و تحمل وزن بالا را نیز دارند و برای ساخت آنها نیازی به قطع درختان نیست , یکی دیگر دلایلی که به شما می گوید این نوع تخت را انتخاب کنید قیمت پایین تر آن نسبت به تخت خواب های چوبی و مقاوم در برابر حشرات چوب خوار است , پلیمرها خاصیت سفتی بالایی دارند و در طول زمان دفورمه نشده و تغییر حالت نمی دهند , مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی , مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی و همچنین قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این سرویس خواب است .

معایب استفاده از سرویس خواب abs

تخت abs در کنار ویژگی ها معایبی نیز دارندهر چند که این عیب خیلی بزرگ نیست اما به عنوان مثال در برابر اشعه یو وی و تابش خورشید مقاومت کمی داشته و ممکن است در اثر تابش مداوم نور خورشید دچار تغییر رنگ شوند و اینکه پلیمرهای ای بی اس شفافیت بالایی ندارند و برای ساخت برخی محصولات ایجاد محدودیت می کنند

اجزای سرویس خواب abs

پاتختی  :

کاربردی ترین وسایل سرویس خواب در اتاق خواب پاتختی بوده و از آن برای نگهداری تمام وسایل و لوازم استفاده می شود از میز پاتختی برای قرار دادن آباژور و یا چراغ مطالعه , ساعت , کتاب و یا لیوان آب در شب استفاده می شود .

ساختار صندلی های تختخوابشو بیمارستانی چگونه است ؟

میز آرایش :

میز آرایش سرویس خواب abs , محلی برای ذخیره سازی وسایل آرایشی و بهداشتی است ؛ این وسیله دارای چند کشو بوده و در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شود .

آینه :

آینه نیز در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود آینه در سرویس خواب به اتاق شما انعکاس نور بیشتری می بخشد که این موضوع باعث بزرگ تر جلوه دادن اتاق می شود .

پاف یا صندلی آرایش :

پاف تخت یک نیمکت یا صندلی راحتی پایه دار بوده که قسمت پایینی یا انتهایی تخت قرار میگیرد این صندلی نرم پشتی یا تکیه گاه ندارد .

کمد :

برخی سرویس خواب ها دارای کمد یا چند کشو هستند .

قیمت سرویس خواب abs چند ؟

در تعیین قیمت تخت abs عوامل مختلفی اعم از ابعاد , طرح , کیفیت و… تأثیر گذار است به طور کلی پلاستیک فشرده ای بی اس ییک از پلیمرهای ارزان قیمت است و سرویس خواب ای بی اس نسبت به سرویس خواب چوبی و فلزی از قیمت پایین تری برخوردار هستند .

طراحی و ساخت تختخوابشو تک نفره و دو نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *