مبلمان

تختخوابشو چگونه باز و بسته میشود ؟

تختخوابشو

تخت خواب شو چگونه باز و بسته می شود ؟

مبل تخت خواب شو یک مبل یا کاناپه بوده که زیر کوسن های زیرین , چهار چوب فلزی و تشکی نازک مخفی شده است و می توان ان را بیرون کشید یا باز کرد تا تبدیل به یک تخت خواب شود ؛ اگر اتاقی کوچک دارید دیگر نیاز به یک تخت خواب نیست تا فضای زیادی اتاقتان را کوچکتر کند با استفاده از مبل تخت خواب شود در اتاق خود می توانید هم مبل و هم تخت خواب داشته باشید معمولا در این مبلمان طرح ها یکسان بوده و فقط مدل دسته های مبل با هم متفاوت است اینکه تخت خواب شو چگونه باز و بسته می شود ؟ باید گفت این تجهیزات با توجه به مدل آن به راحتی باز و بسته می شوند . آیاز مبل تولید کننده تختخوابشو تک نفره ، دو نفره  و سه نفره با طرح های 1402 کاناپه تختخوابشو در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • چگونه تخت خواب شو باز و بسته می شود ؟
  • راهنمای خرید مبلمان تخت خواب شو
تختخوابشو

چگونه تخت خواب شو باز و بسته می شود ؟

نحوه باز و بسته کردن تخت خواب شو سه تیکه :

از جمله انواع مبلمان تخت خواب شو نوع سه تیکه این محصول است ؛ اینکه چگونه تخت خواب شو باز و بسته می شود ؟ برای باز کردن تخت خواب شو سه تیکه , کوسن را برداشته , دست را در قسمت نشیمن گاه و انتهایی مبل قرار داده و نشیمن گاه را از انتهای نشیمنگاه مبل بلند کرده و به سمت جلو کار هل دهید قبل از قرار دادن مبل روی زمین باید تخت را بلند کنید در این هنگام پایه مبل باز شده  کار به آسانی باز می شود و کوسن را به عنوان بالش روی مبل قرار می دهیم , برای بستن آن نیز وسط تخت را بلند کرده و زمان قرار گرفتن مبل رد زاویه 90 درجه , قسمت ابتدای مبل را بلند و به سمت عقب هل دهید , کار بسته می شود و بالش را به عنوان کوسن روی مبل قرار می دهیم .

نحوه باز و بسته کردن مبلمان چرخ دار :

چگونه تخت خواب شو باز می شود ؟ آن هم تخت خواب شو چرخ دار , خب نحوه باز و بسته کردن مبلمان چرخ دار نسبت به نوع سه تیکه آسان تر است , برای باز کردن این مبل تخت خواب شو قسمت پایینی نشیمن را در اندازه چند سانتی متر بلند کرده و مبل را رها کنید چرخ های مبل باعث می شوند که به آسانی این مبل به تخت تبدیل شده و نیازی به بلند کردن نباشد برای بستن آن نیز , از کنار دسته تخت را به سمت بالا کشیده و با دست دیگر جلوی تخت را به سمت تکیه گاه هل دهید بعد از تبدیل شدن به مبل صدای قفل شدن ضامن آن را می شنوید .

ویژگیهای پارچه مبلی شانل چیست ؟

نحوه باز و بسته شدن تخت خواب شو برقی :

تخت خواب شوهای برقی باز و بسته کردن بسیار آسانی دارند در این مدل نیازی نیست که کار خاصی را انجام دهید باز و بسته کردن آن تنها با فشار دادن یک دکمه انجام می شود ؛ این نوع مناسب کسانی که توانایی کمی برای باز و بسته کردن مبل دارند مناسب است .

نحوه باز و بسته کردن تخت خواب شو کشویی :

این نوع مبلمان همانطور که از نامشان پیداست به صورت کشو با کشیدن قسمت  زیرین مبل باز می شود برای این مدل از ریل های مناسب استفاده می شود و تشک نشیمن تخت باز و بسته نمی شود و در کل ثابت است در هنگام خرید این نوع دقت کنید که ریل های استفاده شده مقاوم باشد و در اثر باز و بسته کردن زیاد زود از بین نرود .

راهنمای خرید مبلمان تخت خواب شو

برای اینکه تخت خواب شویی با کیفیت و با دوام را خریداری کنید در هنگام خرید حتما آن را باز و بسته نموده و اتصالات آن را بررسی کنید بهتر است که این نوع مبلمان اتصالات فلزی داشته باشند تا در موقع باز و بسته شدن دیرتر فرسوده شوند همچنین برای اینکه زیر تشک خالی نباشد و موقع استراحت بدن اذیت نشود قسمت های نشیمنگاه را بررسی کنید در انتخاب پارچه این نوع مبل از پارچه های با کیفیت , بافت ریز و قابل شست و شو انتخاب کنید .

کارخانه تختخوابشو دو نفره کجاست  ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *