مبلمان

تختخوابشو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟

تختوابشو تولیدی

تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟

مبلمان تخت خواب شو یکی از تجهیزات پر کاربرد در دنیای امروز است یکی از موارد اصلی استفاده از آنها بکار گیری از این محصول در خانه های کوچک می باشد زیرا این مبل ها هم به عنوان تخت خواب شو و هم به عنوان مبل کاربرد دارند , در صورتی که قصد خرید این نوع مبلمان را دارید احتمالا علاوه بر کیفیت قیمت نیز برای شما اهمیت دارد شما می توانید این مبلمان ها را از فروشگاه ها , نمایشگاه ها و یا تولیدی خریداری کنید اما تفاوت خرید مبل تخت خواب شو از تولیدی و نمایشگاه چیست ؟ برای اینکه بتوانید خریدی راحت و به صرفه داشته باشیم بهتر است تخت خواب شو را از تولیدی  بخریم یا نمایشگاه ؟ مجموعه آیاز مبل تولید کننده تختخوابشو در طرح های روز دنیاست . برای مشاوره و ثبت تختخواب شو های تک نفره ، دو نفره و سه نفره در مدل های جدید با ما تماس بگیرید و  از قیمت تولیدی لذت ببرید  و یا همراه ما باشید با  :

  • تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟
  • تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا فروشگاه اینترنتی ؟
  • 6 نکته ارزشمند هنگام خرید مبلمان تخت خواب شو
تختوابشو تولیدی

تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟

اینکه تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟ باید گفت که خرید از تولیدی به صرفه تر و ارزان تر است زیرا جنس مستقیم و بدون واسطه از تولیدی خریداری می شود بنابراین ارزان تر تمام خواهد شد این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که جنس قیمت بالایی داشته باشد مزایای خرید تولیدی نسبت به نمایشگاه شامل :

  • به دلیل خرید بی واسطه می توانید تخواب خواب شو را با قیمت مناسب تر تهیه کنید .
  • می توانید در تولیدی کیفیت جنس را از نزدیک مشاهده کرده و خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد اما در نمایشگاه ظاهر کارر ا می بینید .
  • با خرید از تولیدی سفارش ما در اولویت قرار گرفته و در کمترین زمان به دست شما می رسد اما زمان خرید از نمایشگاه به دلیل سفارشات چندتایی که برای فروشنده پیش می آید زمان تحویل به تعویق می افتد
  • با خرید از تولید کننده می توانید محصول خود را شخصی سازی و سفارش سازی کنید و می توانید ایده های خود را با مسئول فروش در میان بگذارید .
  • خرید از تولیدی باعث می شود که محصول با ضمانت به شما تحویل داده شود و در صورت هر نوع مشکل به تولید کننده دسترسی دارید اما خرید از نمایشگاه پس از اتمام نمایشگاه دسترسی مستقیم به فروشنده ندارید
تختخوابشو چگونه باز و بسته میشود  ؟

تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا فروشگاه اینترنتی ؟

در خرید اینترنتی متأسفانه نمی توانید محصول را از نزدیک ببینید و محصول را از لحاظ شکل , رنگ , جنس و.. بررسی کنید البته برخی از سایت ها در توضیحات محصولات خود تمامی مشخصات آن را درج می کنند اما همچنان برخی افراد تمایل دارند کالا را از نزدیک مشاهده کنند همچنین دریافت خرید کالا با تأخیر ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد اما هنگام خرید حضوری می توان پس از پرداخت هزینه کالا را در اختیار داشت و یک نکته مهم اینکه قیمت از تولیدی مقرون به صرفه تر است .

6 نکته ارزشمند هنگام خرید مبلمان تخت خواب شو

در موارد فوق به این سوال که مبلمان تخت خواب شو را از تولیدی بخریم یا نمایشگاه ؟ و یا فروشگاه های اینترنتی پاسخ داده و مزایای خرید این مبلمان از تولیدی را نسبت به نمایشگاه و یا فروشگاه اینترنتی بیان نمودیم اما هنگام خرید این محصول از تولیدی هم باید به چند نکته توجه نمود ؛ به عنوان مثال

  • مبلی را انتخاب کنید که پارچه ای نرم و مقاوم و با کیفیت داشته باشد زیرا جنس پارچه نقش مستقیمی در کیفیت مبل دارد .
  • مدل انتخابی متناسب با فضای اتاق و نیاز شما باشد .
  • رنگ و طرح مبل متناسب با رنگ اتاق باشد .
  • پایه های مبل مقاوم بوده و با چسب به بدنه محکم شده باشند.
  • قبل از خرید مبل یکبار قابلیت تغییر کاربردی ان را امتحان کنید و مطمئن شوید که بخش کاناپه سخت نیست و یا با لقی و تکان هاس شدید همراه نیست .
  • تشک های با فنر و مقاوم را انتخاب کنید تا وزن سنگین را تحمل کنند .
لیست قیمت 1402 تختخوابشو  در تولیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *