مبلمان

رویه کوبی مبل چیست ؟

رویه کوبی تختخوابشو

رویه کوبی مبل تختخوابشو

مبلمان علاوه بر اینکه کاربرد بالایی دارند روند زندگی را نیز راحت تر کرده و فضای خانه را به محیطی گرم و صمیمی تبدیل می کنند , داشتن مبلمان زیبا و شیک موجب آرام بخش شدن و آرامی محیط می شوند ؛ اما با توجه به قیمت های بسیار بالای مبلمان پس از فرسوده شدن و تکراری شدن , امکان خرید و تعویض آن برای بسیاری از افراد مقدور نیست برای این دسته از افراد رویه کوبی مبل مناسب ترین و بهترین راه کار است . قیمت مبل تختخوابشو در تولیدی حد اقل 30 درصد پایین تر از فروشگاه و نمایشگاه های چوب است . اگر قصد خرید با قیمت تولیدی دارید با آیاز مبل تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  رویه کوبی مبل تختخوابشو و انواع مبلمان خانگی و اداری

  • رویه کوبی مبل چیست ؟
  • انواع مختلف رویه کوبی در مبل
  • در رویه کوبی از چه پارچه ای استفاده می شود ؟
  • رویه کوبی یا خرید مبل ؟
  • نحوه رویه کوبی مبلمان
  • قیمت رویه کوبی مبلمان چقدر است ؟
  • چه نوع مبلی را می توان تعمیر کرد ؟
رویه کوبی تختخوابشو

رویه کوبی مبل چیست ؟

رویه کوبی مبل یکی ازیرمجموعه های تعمیرات مبل محسوب شده و آخرین مرحله در ساخت مبلمان است بعد ازاماده شده اسکلت مبلمان نوبت به مرحله رویه کوبی است ؛ در این مرحله کلاف مبلمان پر شده و روی آن پارچه کشیده می شود تا مبل بتواند جلوه نهایی خود را پیدا کند رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد بنابراین باید توسط فردی ماهر صورت گیرد یه رویه کوب ماهر باید پارچه را روی مبل بدون عیب و ایراد بکشد که طرح پارچه نمای زیبایی روی کار پیدا کند .

انواع مختلف رویه کوبی در مبل

  • رویه کوبی برای مبل راحتی
  • رویه کوبی برای مبل استیل
  • رویه کوبی برای مبل چرم
  • رویه کوبی برای مبل خارجی
  • رویه کوبی برای مبل خارجی
رویه کوبی تختخوابشو

در رویه کوبی از چه پارچه ای استفاده می شود ؟

پارچه های نخی :

این پارچه های بر پایه گیاهی ساخته شده و از ویژگی های آن می توان به رنگ فوق العاده و مقاومت بالای ان اشاره کرد در صورتی که از نوع درجه یک باشد تا سال ها می توان از آن استفاده نمود اما این پارچه ها در برابر چروک و کشش مقاوم نیستند .

پارچه های کتانی :

این پارچه های زیر مجموعه الیاف گیاهی بوده و شباهت زیادی به پارچه نخی دارد در صورتی که نوع انتخابی با کیفیت باشدحالت آن مانند ابریشم لطیف است از ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید اشاره کرد اما این پارچه ها در برابر رطوبت مقاومت کمی داشته و سریع کپک می زنند .

پارچه های ابریشمی :

این پارچه ها از پشم گوسفند ساخته می شوند و رد برابر ساییدگی و نور خورشید مقاومت بالایی دارند پارچه های ابریشمی از پارچه های گرانقیمت برای مبل محسوب می شوند اما باید آنها را دور از دسترس حشرات قرار داد .

پارچه های ساتن :

این پارچه های مصنوعی ظاهری شیک و زیلا و درخشان دارند در برابر چروک شدن و کپک بسیار مقاوم بوده اما در برابر ساییدگی مقاوم نیستند .

پارچه های اکریلیک :

این پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی حالت نرم و مخملی و لطیف دارند در برابر حشرات آفتاب و کپک مقاوم هستند اما اشتعال پذیر می باشند .

پارچه های نایلون :

پارچه نایلون در برابر حشرات , کپک و ساییدگی مقاوم است اما در برابر تابش نور خورشید آسیب می بیند .

پارچه های پلی استر :

این پارچه مصنوعی در برابر حشره , نور , آلودگی هوا و ساییدگی مقاوم بوده و در صورت آلودگی به راحتی پاک می شوند .

پارچه ای که برای رویه کوبی مبل انتخاب می شود باید دارای ویژگی هایی باشد از جمله , هماهنگ بودن با دکوراسیون منزل , متناسب با دیگر وسایل خانه , کیفیت بالا و مقاومت در برابر کثیفی و ضربه از دیگر خصوصیات این پارچه می باشد .

رویه کوبی تختخوابشو

رویه کوبی یا خرید مبل ؟

رویه کوبی مبلمان را می توان یک روش مقرون به صرفه و اقتصادی به جای خرید مبلمان دانست هنگامی مبل شما از رویه کوبی بهره مند شود دیگر مبلمان را به صورت با کیفیت و تمیز نگهداری خواهید کرد همچنین در صورت تکراری شدن رویه از روکش های متنوع طرح دار استفاده خواهید نمود و تا مدت ها نیازی به خرید مبلمان ندارید .

نحوه رویه کوبی مبلمان

هنگامی که پارچه مبل آسیب می بیند می توان به رویه کوبی اقدام به تعمیر آن نمود دراین روش ابتدا پارچه مبل را باز می کنند پارچه را به طور کامل خارج کرده و پس از بررسی کیفیت اسفنج مبل , کلیه تعمیرات از قبیل جا انداختن تسمه ها , تعویض اسفنج یا فنرکشی صورت میگیرد در صورتی که مبل از نظر اسفنجی یا اسکلت چوبی سالم باشد رویه کوبی آن بسیار مقرون به صرفه است .

رویه کوبی تختخوابشو

قیمت رویه کوبی مبلمان چقدر است ؟

از مهم ترین عوامل در رویه کوبی مبل نوع پارچه یا چرم , میزان دقت و مهارت استادکار , هزینه تقویت یا تعویض فوم و نیز هزینه رنگ کاری مبل تأثیر دارد .

چه نوع مبلی را می توان تعمیر کرد ؟

در صورتی که کلاف مبل سالم و چوب مبل با کیفیت و جنس خوب داشته باشد بله می توان آن مبل را تعمیر کرد و هیچ فرقی بین مبل نو و مبل تعمیری که پارچه یا چرم آن تعویض شده وجود ندارد به شرطی که تعمیر مبل و رویه کوبی آن اصولی صورت گیرد .

اصولی رویه کوبی تختخوابشو در آیاز مبل

قیمت مبلمان تختخوابشو در تولیدی بر اساس برخی معیارها محاسبه میشود که عبارتند از :

  • میزان متریال بکار رفته
  • کیفیت متریال بکار رفته
  • کیفیت برش ، مونتاژ ، کلاف و بسته بندی
  • هزینه های روزمره کارخانه 
  • ابعاد تختخوابشو

زمانی که شما قیمت تختخوابشو را از خود تولیدی استعلام میکنید درصدی بابت سود کارگاه از شما اخذ میشود  و تمام ، اما وقتی دست به دست این مبلمان میچرخد و شما از دست دوم یا دست دوم خرید میکنید ، قیمت بر اساس  موقعیت مکانی ، هزینه های روز نمایشگاه یا گالری و…. و مناسبت های مختلف افزایش پیدا میکند .  اما مهمتر از همه اینها این است که با خرید تختخوابشو از تولیدی شما میتوانید روند تولید را مشاهده کنید و   خودتان ببینید چه کیفیتی در خط تولید کارخانه اجرا میشود  تا محصول به دست شما برسد .   در بالا تصاویری ا رویه کوبی تختخوابشو را در آیاز مبل مشاهده میکنید که توسط تکنسین های با تجربه انجام میگردد . برای مشاهده کلیپ های بیشتر از تولیدی به پیج اینستاگرامی ما مراجعه نمایید .

آیدی پیج  : sofabed_aayaz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *