مبلمان

رفع شل شدن پایه مبل

شل شدن پایه مبل

رفع شل شدن پایه مبل

 مراقبت از مبلمان بسیار مهم است اگر پس از چند سال استفاده مبلمان شما دچار مشکلاتی شود می توان با راه کارهایی ساده اقدام به تعمیر آن نمود و دیگر نیازی به تعویض مبل نیست یکی از مشکلات رایج در مبلمان شل شدن پایه مبل است برای رفع شل شدن پایه مبل می توان راه کارهای  مختلفی مانند چسب یا میله نگهدارنده استفاده کرد در ادامه این مقاله دلایلی که موجب شل شدن پایه مبل می شود را بررسی نموده و راه حل آن را آموزش می دهیم . مجموعه آیاز مبل تولیدی کاناپه تختخوابشو با طرح های روز تختخواب شو در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • علت شل شدن پایه مبل چیست ؟
  • 2 راهکار مؤثر در رفع شل شدن پایه مبل
  • بهترین چسب برای چسباندن پایه مبل
  • تعمیر پایه مبل در منزل
  • چرا لقی پایه مبل را تعمیر کنیم ؟
شل شدن پایه مبل

علت شل شدن پایه مبل چیست ؟

دلیل شل شدن پایه مبل این است که این پایه ها به دلیل سایش کوتاه و موجب لق زدن مبل می شود یکی دیگر از اشتباهات رایج که باعث لقی مبل می شود این است که هنگام جابه جایی مبل به جای بلند کردن آن , آن را روی زمین می کشیم همچنین کشیدن منجر به لق شدن یا شکستن پایه مبل می شود ؛ با قرار دادن اجسام سنگین روی مبل , قرار دادن مبل روی سطح ناهموار , حمل و نقل غیر اصولی در اسباب کشی , نشستن روی دسته مبل و یا حتی  نشستن یکباره  روی این وسیله می تواند به آن آسیب رساند .

2 راهکار مؤثر در رفع شل شدن پایه مبل

رفع شل شدگی پایه مبل با سوپاپ و چسب :

برای رفع شل شدن پایه مبل چه باید کرد ؟ خب در ابتدا پایه ای پایه ای که کوتاه شده را پیدا نمایید و برای پایه کوتاه تر یک واشر یا سوپاپ مخصوص را تهیه و مقداری چسب روی پایه کوتاه تر ریخته و در این سوپاپ ها نیز سوزنی وجود داشته که آنها را به داخل پایه فرو می کنیم تا محکم و ثابت شود .

خرید تختخوابشو دو نفره جهیزیه

رفع شل شدگی پایه مبل با استفاده از میله نگهدارنده :

راهکار دیگر برای رفع شل شدن پایه مبل , استفاده از میله نگهدارنده است , می توان برای محکم و ثابت کردن پایه از 3 یا 4 عدد میله استفاده کرد برای تعمیر پایه باید میله ها را پیرامون پایه مبل با پیچ محکم وصل نمود .

بهترین چسب برای چسباندن پایه مبل

چسب مبلمان به شکل مخصوص در کارخانه های صنعتی تولید می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد یکی ازبهترین روش برای ترمیم پایه های لق شده و یا شکسته استفاده از چسب های صنعتی مخصوص مبلمان است انواع این چسب ها شامل چسب مبلمان روکش هایگلاس , چسب مبلمان فوم و چسب مبلمان ملامینه است , در حال حاضر برندهای مختلفی انواع چسب مخصوص مبلمان را تولید می کنند این برندها شامل اسپری مبل ال فیکس , انواع چسب اسپری دنا , چسب صنعتی ویژه مبلمان سینا و…. است .

تعمیر پایه مبل در منزل

 برای تعمیر پایه مبل  می توان از بلاک استفاده  است , بلاک نوعی بست بوده که دو تکه جدا شده را به هم متصل می کند در این هنگام پایه مبل از خود مبل جدا شده است ؛ اگر پایه چوبی مبل دچار خط و خش یا ترک شده است می توان از ماژیک و یا لاک ناخن به عنوان پوشش و محافظ ترک استفاده نمود .

چرا لقی پایه مبل را تعمیر کنیم ؟

با تعمیر پایه مبل دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای خرید مبل جدید و حمل و نقل آن نیست دلیل دیگر ناهماهنگی پایه مبل با سایر اجزای مبل است تعمیر پایه مبل مطابق با سلیقه شما می تواند موجب زیباتر شدن دکوراسیون منزل شود با این وجود اگر میزان شکستگی به قدری بود که نیاز به تعمیرکار متخصص داشته باشد باید تعمیر مبل را به  افراد با تجربه  متخصص سپرد.

لیست قیمت مبل  تختخوابشو در تولیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *