مبلمان

نحوه ارسال تختخوابشو

نحوه ارسال تختخوابشو

نحوه ارسال تختخوابشو

 تولید کالا بخشی از مسئله است . اما اینکه بتوان محصولی را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کرد تا در ارسال  و جابجایی با مشکل مواجه نشود  کیفیت کار مجموعه را به نمایش میگذارد .  ما تلاش میکنیم که به عنوان تولید کننده تختخوابشو  ، کالایی ایده آل تحویل مشتری بدهیم . اما تمام تلاش ما این است که کیفیت کار را مشتری در منزل یا محیط کار رویت کند  . اگر قرار باشد در  حمل و نقل آسیبی به سرویس خواب وارد شود  و چیزی که به دست مشتری میرسد متفاوت باشد تمام زحمات ما بیهوده خواهد بود ، بخاطر همین است که به شدت در بسته  بندی و  نحوه ارسال تختخوابشو حساسیت به خرج میدهیم  . برخی نکات حمل و نقل اصولی مبلمان را خیلی ها رعایت نمیکنند که در ادامه قصد داریم این موارد را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا اعتماد شما نسبت به خرید کاناپه تختخوابشو به آیاز مبل حفظ شود . همراه ما باشید با ادامه مطلب 

ارسال تختخوابشو

 1.غبارزدایی تختخوابشو 

تختخوابشو بعد از تمیزکاری نهایی با فشار باد غبارزدایی میشود و آماده بسته بندی میگردد  . این غبارزدایی بخاطر گرد و غبار ناشی از ریزگردهای محیط تولیدی انجام میشود 

ارسال تختخوابشو

2. بسته بندی تختخوابشو

اوایل ما نیز از سلفون های محافظ برای بسته بندی تختخوابشو استفاده میکردیم تا اینکه در یکی از ارسال هایمان یکی از  کاناپه ها در همان بارگیری اولیه آسیب دید . بخاطر همین تصمیم مدیریت مجموعه بر این شد تا  تمامی تختخوابشو ها را با نایلون حبابدار ضخیم بسته بندی کنیم . چیزی که در بسته بندی با نایلون نیز برایمان  مهم است عبارتند است    :

  • استفاده از نایلون حبابدار با کیفیت
  • استفاده از نایلون حبابدار ضخیم
  • چسبکاری اصولی زیر و روی تختخوابشو
  • پوشش کامل تختخوابشو از چهارطرف به وسیله نایلون حبابدار
ارسال تختخوابشو

3. بارگیری پالت دار تختخوابشو

بعد از آماده کردن کاناپه ها  ، بارگیری  دست کامل تختخوابشو با وانت بار انجام میشود . چنانچه سفارش مشتری بیش از یک دست کامل باشد از ماشین های باری بزرگتر  و چنانچه سفارش ما به شهرستان باشد در بیشتر مواقع پیشنهاد بارگیری با کامیونت را داریم (که البته این به انتخاب مشتری است چرا که در فصول مختلف احتمال یکسان بودن آب و هوا و شرایط جوی در دو شهر مختلف نمیتواند یکسان باشد  )  . در هر حالت ماشین باید کفی داشته باشد که در تصویر بالا بارگیری پالت دار  را مشاهده میکنید . استفاده از پالت برای  ارسال تختخوابشو میتواند به مراتب احتمال آسیب رسیدن به مبلمان را به حد اقل برساند که با خیالی آسوده بارگیری صورت میگیرد .

طرح های 1402 تختخوابشو دو نفره
ارسال تختخوابشو

 4. بارگیری کفی دار تختخوابشو

بهترین پیشنهاد ما برای ارسال تختخوابشو استفاده از وانت بار کفی دار است . چنانچه ارسال تختخوابشو به مشتری توسط ما صورت گیرد ما هیچ وانت باری را بجز ماشین های کفی دار تضمین نمیکنیم  ، چرا که تنها حالت ممکن برای بارگیری امن  داشتن سطحی وسیع و صاف برای بارگیری تختخوابشو است .

لیست قیمت 1402 تختخوابشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *