مبلمان

جوشکاری کلاف مبل تختخوابشو

جوشکاری تختخوابشو

جوشکاری پروفیل مبلی

پروفیل مبلی محصولی فولادی بوده که از ورق سرد با ضخامت 0.7 الی 1.5 میلیمتر ساخته می شود , رایج ترین این پروفیل ها قوطی پروفیل مبلی با سطح مقطع مربع و یا قوطی سبک با سطح مقطع مستطیل می باشد ؛ این پروفیل ها به دلیل وزن و ضخامت سبک با عنوان پروفیل سبک نیز شناخته می شوند این پروفیل ها در صنایع ساختمان سازی , مبلمان اداری و خانگی , صنعت خودروسازی و.. کاربرد دارند , برای جوشکاری پروفیل مبلی با توجه به ضخامت کم ورق به مهارت و تجهیزات مناسب نیاز بوده و نیز بر خلاف جوشکاری مقاطع فولادی محدودیت هایی نیز در این روش وجود دارد . آیاز مبل کارخانه تولیدی تختخوابشو در طرح های مدرن میباشد . اگر قصد خرید تختخوابشو از تولیدی دارید با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  : 

  • انواع روش های جوشکاری پروفیل مبلی
  • نکات مهم در جوشکاری پروفیل مبلی
  • بهترین روش جوشکاری پروفیل سبک
  • الکترود و آمپر مناسب برای جوشکاری پروفیل
جوشکاری کلاف مبل

انواع روش جوشکاری پروفیل مبلی

جوش الکترود دستی :

یکی از بهترین روش های جوشکاری پروفیل مبلی , جوش الکترود دستی یا جوش برق است ؛ این نوع برای ضخامت بالاتر از 0.9 میلیمتر استفاده می شود به این دلیل که حرارت آن می توان دیواره مقاطع نازکتر از 0.9 را ذوب کند بنابراین برای پروفیل مبلی کمتر از این ضخامت مناسب نیست از ویژگی های جوش برق می توان به مقاومت بالا , قابل حمل بودن دستگاه و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد .

ابزارهای مورد استفاده در جوشکاری برق شامل :

  • انبرجوش که برای نگهداری الکترود با روشی آسان و جهت دلخواه استفاده شده اندازه انبرجوش را می توان بین 50 تا 500 آمپر دانست .
  • دستگاه جوش که با آن جوشکاری می شود .
  • چکش ضربه که برای حذف متعلقات جوش استفاده می شود .
  • رابط اتصال دستگاه جوش که ارتباط بین دستگاه جوش و دستگیره الکترود جوشکاری را ایجاد می کند .
  • کابل جوش که ارسال جریان از دستگاه جوشکاری به طرف مقطع که قرار است جوش بخورد .
  • برس تمیز کننده برای تمیز کردن محل جوشکاری استفاده می شود .
جوشکاری کلاف مبل

جوش MIG :

در این روش جوشکاری از گازهای بی اثر استفاده می شود ؛ در این روش جوشکاری الکترود سیمی است که به شکل دائم به عنوان پر کننده توسط تفنگ جوشکاری به حوضچه مذاب هدایت می شود وظیفه گاز محافظ بی اثر نیز این است که قوس الکتریکی حوضچه جوش  اطراف فلز جوش را از آلودگی و ورود هوا محافظت می کند تا بدین طریق قطعات با جوش بهتری به هم جوش داده شوند وقتی حرارت جوشکاری سرد شود کم کم فلز در مجاورت گاز CO2 خنک شده و فلز جدید ایجاد می شود ؛ این نوع جوشکاری می تواند نیمه دستی یا اتوماتیک باشد در نوع اتوماتیک یک بازوی رباتیک جوشکاری را انجام می دهد اما در نوع نیمه دستی اپراتور هدایت بازوی رباتیک را به عهده دارد از این روش علاوه بر جوشکاری پروفیل مبلی برای اتصال ورقه های نازک , اتصالات لوله , صنعت خودرو سازی و جوشکاری ریل های راه آهن نیز استفاده می شود .

جوشکاری کلاف مبل

جوش TIG :

جوش TIG اتصال دقیق و تمیز تری نسبت به جوشکاری MIG دارد ؛ این روش روشی مناسب برای جوشکاری پروفیل سبک است ؛ این روش نیز به صورت دستی و اتوماتیک انجام شدنی است در این فرآیند از یک الکترود غیر مصرفی از جنس تنگستن یا آلیاژهای آن برای انتقال جریان الکتریسیته بین قطعه کار و الکترود و ایجاد قوس الکتریکی استفاده می شود ؛ در این روش حوضچه مذاب کاملا قابل مشاهده بوده و احتمال اکسید شدن منطقه تحت حرارت و حتی الکترود وجود دارد ؛ در جوشکاری تیگ برخی گازهای محافظ که گاز خنثی هستند هوا را از ناحیه جوشکاری دور کرده و با این کار از اکسید شدن الکترود و منطقه جوش محافظت می کنند و نیز اینکه عبور گاز از داخل تورچ موجب خنک شدن آن می شود علاوه بر آرگون در این روش از هلیوم , نیتروژن و یا ترکیبی از آنها استفاده می شود , این روش جوشکاری در کنار مزایایش دو نقطع ضعف دارد اول مهارت اپراتور در کیفیت جوش تأثیر شگرفی داشته دوم هزینه بالای این روش در مقایسه با دیگر روش هاست .

جوشکاری کلاف مبل

نکات مهم در جوشکاری پروفیل مبلی

در موارد فوق به روش های مختلفی برای جوشکاری پروفیل مبلی یا همان پروفیل سبک اشاره نمودیم هر کدام از این موارد نکات و قوانین خاص خود را دارند اما در تمام روش ها رعایت چند نکته حائز اهمیت است به عنوان مثال دو قطعه قبل از فرآیند جوشکاری باید با هم تراز باشند زیرا کوچکترین اختلاف سطح , کاری بی کیفیت را ارائه می دهد ؛قطعه کار باید قبل از فرآیند جوشکاری با برش کاری دقیق و پولیش سطوح آماده شود همچنین سطوحی که جوش می خورند باید عاری از هر نوع کثیفی باشند و نکته آخر اینکه دستگاه جوش پروفیل مبلی انواع مختلفی دارد که باید فرد با آگاهی کامل نسبت به آنها اقدام نماید .

مرحله رویه کوبی مبل در آیاز مبل
جوشکاری کلاف مبل

بهترین روش جوشکاری پروفیل سبک

انتخاب روش مناسب جوشکاری پروفیل سبک با توجه به نیاز ویژه پروژه و با تجربه و آشنایی کافی با جزئیات فنی بسیار حائز اهمیت است استفاده از روش جوشکاری مناسب اتصالات پروفیل قوی و مقاومی را تشکیل می دهند انتخاب بهترین روش بستگی به تجربه و بررسی جزئیات مربوطه دارد .

جوشکاری کلاف مبل

الکترود و آمپر مناسب برای جوشکاری پروفیل

برای داشتن یک جوش سالم و تمیز باید که از الکترود استاندارد و تأیید شده استفاده کرد ؛ انتخاب الکترود با جنس نامناسب برای قطعه کار می تواند منجر به چسبیدن الکترود شود انتخاب الکترود باید با در نظر گرفتن جنس فولاد انجام شود باید در نظر داشت که الکترود با قطعه کار همجنس باشد  مناسب ترین الکترود برای ضخامت کمتر از یک اینچ گروه E-60XX و برای ضخامت بیشتر از 1 اینچ گروه E-70XX است ؛ باید به قطر الکترود توجه نمود همچنین انتخاب آمپر جوش ارتباط مستقیمی با قطر الکترود و ضخامت قطعه کار دارد هر چه ضخامت قطر بیشتر باشد باید از الکترود با قطر و آمپر بیشتر استفاده کرد .

کیفیت جوشکاری تختخوابشو در آیاز مبل

مجموعه آیاز مبل از  تولید کننده های اصلی تختخوابشو تک نفره ، دو نفره و سه نفره در استان  تهران است . چنانچه با توجه به افزایش قیمت روزانه  کالا قصد دارید به جای خرید از نمایشگاه مستقیم از تولیدی خریداری کنید ما پیشنهاد میکنیم نگاهی به تصاویر بالا داشته باشید که از خود تولیدی ما ضبط شده است . این مرحله جوشکاری کلاف تختخوابشو است که کلاف پروفیلی نام دارد . رعایت اصول ایمنی و استانداردهای لازم در کیفیت جوشکاری کلاف تختخوابشو اولویت کار تولیدی ماست  . اگر کلاف کاناپه به اصلاح دویده باشد  ، جوشکاری ضعیف باشه ، کیفیت پروفیل و ضخامت آن استانداردهای لازم را رعایت نکند و ابعاد و اندازه های کلاف ها با دقت مدیریت نشود هرگز نمیتوانیم به یک کاناپه درجه یک دست پیدا کنیم . در مجموعه ما انواع قالب ها ، مواد اولیه با کیفیت و تمامی مراحل تولید مستقیما زیر نظر مدیریت مجموعه  بررسی میشود و به همین خاطر تضمین ما در فروش تختخوابشو میتواند مسئولیت کمتری داشته باشد . شما اکنون میتوانید  با شماره های تماس زیر با ما در ارتباط باشید و مستقیما از تولیدی کالای خود را خریداری نمایید .

لیست قیمت تختخوابشو در تولیدی

مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به آدرس درج شده در پایین صفحه از ما خرید حضوری داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *