مبلمان

برش پروفیل برای کلاف تختخوابشو

پروفیل بر تختخوابشو

برش پروفیل برای کلاف تختخوابشو

کلاف تختخوابشو تنها سازه فلزی یک کاناپه تختخوابشو بشمار میرود . اما بهترین ابزار برای برش پروفیل چیست ؟ ابعاد کلاف چند در چند است  ؟ کلاف تختخوابشو چند تکه است  ؟ بهترین جنس برای  کلاف تختخوابشو چیست  ؟  در برشکاری کلاف فلزی تختخوابشو باید چه نکاتی را رعایت کرد ؟ اینها سوالاتی هستند که باید به آنها پاسخ داد . در این مقاله به اهمیت کلاف تختخوابشو و پروفیل بر خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

پروفیل بر تختخوابشو

بهترین ابزار برای برش پروفیل چیست  ؟

اره آتش ، فارسی بر و اره دیسکی پروفیل بر بهترین ابزار برقی برای برش پروفیل های فلزی در آهنگری و مبلسازی بشمار میرود . ما در مبلسازی از پروفیل بر استفاده های محدودی داریم که یکی از آنها را در تولیدی تختخوابشو میتوانید  مشاهده کنید . کلاف تختخوابشو و همچنین تخت های تاشو از  پروفیل های فلزی هستند که برش آن باید توسط  ابزار برش آهن صورت گیرد . ازین رو در پروفیل های نازک بهترین ابزار فارسی بر و در پروفیل های ضخیم از اره آتشی استفاده میکنیم .

ابعاد کلاف تختخوابشو چیست  ؟ 

ما سه ابعاد استاندارد کلاف تختخوابشو داریم که عبارتند از :

  1. تختخوابشو عرض 80 برای کاناپه تک نفره  (حالت بازشو 2 متر )
  2. تختخوابشو عرض 100 برای کاناپه تک نفره  (حالت بازشو 2 متر )
  3. عرض 140 برا کاناپه دو نفره  (حالت بازشو 2 متر )
  4. عرض 160 برای کاناپه دو نفره و  سه نفره (حالت بازشو 2 متر )
طرح های تختخوابشو دونفره عروس دامادی

کلاف تختخوابشو چند تکه است  ؟ 

تختخوابشو را با اصطلاح تخت کمجا  نیز میشناسند اما  این کاناپه ها را  با تخت تاشو اشتباه نگیرید . برش کلاف تختخوابشو مانند تخت تاشو  نیست و اسکلت آن از  چند کلاف تشکیل میشود که عبارتند از  :

  • دو کلاف آهنی برای طرفین 
  • یک کلاف آهنی برای کف تختخوابشو
  • یک کلاف آهنی متحرک برای قسمت کف بازشو
  • یک کلاف آهنی متحرک برای قسمت پشتی بازشو

بهترین جنس برای کلاف تختخوابشو چیست  ؟

از آنجایی که اسکلت کاناپه تختخوابشو را کلاف آن تشکیل میدهد بهترین انتخاب برای ساخت و برش کلاف تختخوابشو پروفیل های آهنی است . قوطی های آهنی دو میل که توسط پروفیل بر در ابعاد مشخص برش میخورند این کلاف ها را تشکیل میدهند و کاملا هر وزنی را میتواند متحمل شود

چرا برش پروفیل های کلاف تختخوابشو با پروفیل بر انجام میشود  ؟

در بالا اشاره کردیم که یک کلاف تختخوابشو تک نفره از چه تعداد شبکه های  آهنی تشکیل میشود . همین میتواند دلیل خوبی باشد تا برای برش دقیق پروفیل ها چیزی بجز پروفیل بر استفاده نکنیم

لیست قیمت 1402 تختخوابشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *